Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 13, 2012
Image Size
221 KB
Resolution
1186×1596
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,692
Favourites
101 (who?)
Comments
30
Downloads
58
×
Cute Monster by Jump-Button Cute Monster by Jump-Button
Had to give this Contest if you like it Click on the button at the top right "I'll wear this!" ^^
Add a Comment:
 
:iconpeqpit:
peqpit Featured By Owner Mar 5, 2012  Professional General Artist
Nice concept!!! Voted!!!



My Baby Chupacabras needs your vote, please follow the [link] and click on the "IŽd Wear This!" button on the right side, thanks and good luck!!
Reply
:iconpizzaplanet:
pizzaplanet Featured By Owner Mar 1, 2012  Professional Filmographer
really cute!!! ..vote!!!
look mine and vote if you like :D
[link]
Reply
:iconpeterocque:
peterocque Featured By Owner Mar 1, 2012  Professional Digital Artist
very nice and cute design ....
Plz check out my submissions....
[link]
[link]
[link]
Reply
:iconpizzaplanet:
pizzaplanet Featured By Owner Feb 29, 2012  Professional Filmographer
aww such a cute idea! *votes*

--
Please take a look at my Cute Monster Designs as well :3
Reply
:iconpizzaplanet:
pizzaplanet Featured By Owner Feb 29, 2012  Professional Filmographer
Reply
:iconitching2design:
Itching2Design Featured By Owner Feb 24, 2012  Professional Interface Designer
This is a great design. You got my Vote.
Check mine and and maybe return the vote. > [link]
Reply
:iconcranenoir:
cranenoir Featured By Owner Feb 20, 2012  Professional Digital Artist
you got my vote , pliss vote for me too [link] thanks before
Reply
:iconxioxio:
xioxio Featured By Owner Feb 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
THAT ONE IS A CUTE MONSTER.
I'LL WEAR IT.

PLEASE TAKE A LOOK ON MY ENTRIES:

[link]

AND

[link]

THANKS!
Reply
:iconcountingstars13:
CountingStars13 Featured By Owner Feb 20, 2012
Really nice!
[link]
Reply
:iconasher629:
Asher629 Featured By Owner Feb 19, 2012  Professional General Artist
Cool! i love that he's eating a stuffed animal

Check mine out if you'd like
[link]
[link]
[link]
Reply
:iconidraelius:
idraelius Featured By Owner Feb 19, 2012
very nice i like

plz check my monster [link]
Reply
:icontabbytooner:
Tabbytooner Featured By Owner Feb 16, 2012
What a darling monster! I also love the pastell color choice!
Reply
:iconmaan11j:
Maan11j Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Wahh... RIP to the other guy.. ahaha.. cute stuffs xD..

If you're interested, please check out our works and vote "ID WEAR THIS" and "Add to Favourites" for these: [link] [link]
THANK YOU!
Reply
:iconcapochi:
capochi Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Our designs are a little similar in some ways haha xD <3

I'd wear this!
Reply
:iconjump-button:
Jump-Button Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Artist
XD oh yeah we think to much alike
Reply
:iconcapochi:
capochi Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Haha yeah we do XD
Reply
:iconyaolin-yaolin:
Yaolin-Yaolin Featured By Owner Feb 16, 2012  Student General Artist
So cute!!!
Reply
:icondiaff:
Diaff Featured By Owner Feb 14, 2012
too cute! I voted for your design ! If you'd like you can check out my designs:[link]
Reply
:iconlightstar98:
Lightstar98 Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Didn't he like my entry? :< Mine is this one xD [link] At first I thought: That's my little puppet thingy D: (o-kay...?)
Reply
:iconstuckonaneyeland:
stuckonaneyeland Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Artist
Hey that great.
definitely a good look.
mind taking a look at mine Link
Reply
:iconskuldpt:
Skuldpt Featured By Owner Feb 13, 2012  Student General Artist
Aww so cute :meow: but poor Sackboy :sniff: and does his tummy hurts? :P
Looks fabulous, I would, with no doubt wear this :D :la: :love: :dummy:

Btw, can you also take a look in mine? It's on my signature :aww:
Reply
:iconroxmarie:
roxmarie Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist Writer
I would definitely wear this C:
Reply
:iconisibee:
Isibee Featured By Owner Feb 13, 2012  Professional Digital Artist
awesome =D i also subitted one today [link]
Reply
:iconhafiy:
Hafiy Featured By Owner Feb 13, 2012  Student General Artist
Attention seeker that monster! haha. so cute.

check out my monster too [link]
Reply
:iconilovebluemorethanyou:
ILoveBlueMoreThanYou Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Digital Artist
I'd definitely wear this. It's awesome! Although... It kinda looks like Sackboy. XD
Reply
:iconsim725:
sim725 Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Digital Artist
Love it Jump, tbh, i would actually wear this...should totally win
Reply
:iconmkfrancisco:
mkfrancisco Featured By Owner Feb 13, 2012  Professional Traditional Artist
wow, a monster ate a monster,
great job, i like the concept,
im gonna vote for it!
you can also check out mine,
[link]
Reply
:iconassasin-kiashi:
Assasin-Kiashi Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Digital Artist
SACKBOY NUUUUUUU
Reply
:iconjump-button:
Jump-Button Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist Artist
XD oh my it looks like that XD but must had been in back of my mind XD that wasn't what i was trying to do
Reply
:iconassasin-kiashi:
Assasin-Kiashi Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Digital Artist
lolkay
Reply
Add a Comment: